Pozycjonowanie strony internetowej w Google. Czym jest?

Wszyscy znają wyszukiwarkę Google. Jest to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Szukamy a niej odpowiedzi na różne pytania, które nam się nasuwają, ale także poszukujemy w Google produktów, które chcemy kupić lub usług, z których chcemy być zadowoleni. Wiele lat temu potencjał w Google dostrzegli przedsiębiorcy. Każda firma powinna mieć oficjalną stronę internetową. To stwarza nowy kanał sprzedażowy, dlatego warto wiedzieć czym jest pozycjonowanie w google naszej strony www.

Na czym polega pozycjonowanie w Google?

Wiele osób zastanawia się, jak wypozycjonować własną witrynę internetową. Mimo tego, że w sieci znajdziemy wiele artykułów oraz kursów (płatnych i darmowych) na temat SEO (inne określenie pozycjonowania), to nie każdy sobie poradzi samodzielnie z wypozycjonowaniem swojej strony firmowej. Pozycjonowanie strony w Google oznacza taki wpływ na roboty Google, żeby strona znalazła się możliwie jak najwyżej z wynikach wyszukiwania na frazy, które dotyczą działalności naszej firmy. Pozycjonowanie oznacza szereg czynności, które sprawią, że nasza strona www zwiększy swoją widoczność w Internecie. Ważne jest także to, żeby podstrony były wysoko osadzone w wynikach wyszukiwania. W ten sposób dotrzemy do wielu nowych potencjalnych klientów. Właśnie ten cel ma przyświecać właścicielowi firmy, który chce mieć dobrze wypozycjonowaną stronę firmową. SEO jest niezbędne dla każdej kategorii biznesu. Im szybciej szef firmy zda sobie z tego sprawę, tym wcześniej zacznie działać. Powinno to mieć wpływ na rozwój swojej firmy. Reklama dźwignią handlu. O tym wiedzą wszyscy biznesmeni. Wobec tego, dlaczego powinniśmy reklamować się właśnie w Google (czyli SEO). Dlatego, że jest to narzędzie, z którego korzysta niemal każdy.

Pozycjonowanie w Google. Jak działa robot?

Robot Google to program, który podąża za stronami w wyszukiwarce i ustala ich pozycję na konkretne słowa kluczowe. Strona internetowa zwracana jest w wynikach wyszukiwania. Kolejność stron zależy od tego, jak działają zaawansowane algorytmy Google. Algorytmy te analizują i przeliczają setki czynników. Są to tak zwane czynniki rankingowe. Rozwój firmy zależy od tego, jak wysoko będzie znajdować się nasza witryna internetowa. Docelowo powinniśmy walczyć o pozycje TOP10. Wynika to z tego, że najczęściej właśnie pierwsze 10 wyników jest odwiedzanych przez Internautów. Kolejnym elementem jest ilość słów kluczowych. Warto wiedzieć, że frazy powinny odnosić się bezpośrednio do działalności naszej firmy. To powoduje, że musimy wypozycjonować się na słowa kluczowe, które nas interesują. Istotne jest, aby tych tematycznych słów kluczowych było jak najwięcej. To zwiększa szanse na dostrzeżenie naszej firmy w Internecie przez większą liczbę osób. Jeśli nie wiemy, jakie działania SEO podjąć, wtedy dobrym pomysłem jest skorzystanie z profesjonalnej agencji SEO. Na pewno zanim wybierzemy firmę od działań SEO, warto zapoznać się z opiniami klientów danej firmy. Im więcej pozytywnych ocen, tym większa szansa, że agencja SEO szybciej i skuteczniej wybije naszą stronę w Internecie. Jest to wręcz kluczowe.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl

Może Ci się również spodoba